Često postavljana pitanja
- Što učiniti ako se upali ovo
svjetlo upozorenja?
- Ovo je svjetlo upozorenja za tlak u gumama.
- Tlak u gumama može pasti pri nižim temperaturama, što može aktivirati upozorenje. (Velike temperaturne razlike između dana i noći često uzrokuju paljenje ovog svjetla.)
- Ako je guma vidljivo ispuhana, provjerite postoji li probušena ili oštećena površina.
- Provjerite tlak u gumama pomoću mjerača na benzinskoj postaji.
- Gume možete napuhati na bilo kojoj lokalnoj benzinskoj postaji.
- Resetirajte sustav za tlak u gumama. (Za brzu i jednostavnu pomoć, možete potražiti model i marku vozila na Googleu.)
- Što učiniti ako se upali ovo
svjetlo upozorenja?
- Ovo je servisno svjetlo koje signalizira da je vozilu potreban redoviti servis.
- Vozilo se može nastaviti koristiti čak i kada je ovo svjetlo upaljeno.
- Ova lampica ne utječe na funkcionalnost vozila.
- Kako isključiti Lane Assist
?
- U većini vozila, Lane Assist se automatski aktivira pri pokretanju motora i podešava upravljanje ako ne vozite unutar središta trake.
- Ako želite onemogućiti ovu funkciju, potrebno ju je isključiti ručno svaki put kada pokrenete vozilo.
- U nekim automobilima, poput Kie, gumb za isključivanje nalazi se s lijeve strane ispod volana – samo ga pritisnite i držite nekoliko sekundi dok se ne ugasi.
- Kod vozila poput Peugeota ili VW-a, opcija za isključivanje nalazi se u "postavkama vozila" na infotainment sustavu (središnja konzola).
- Što učiniti ako se upali ovo
svjetlo upozorenja?
- U većini slučajeva sigurno je nastaviti vožnju s upaljenim check engine svjetlom.
- Ovo svjetlo signalizira da postoji određeni problem s motorom ili prijenosom.
- Budući da je riječ o žutom svjetlu, ono služi kao upozorenje.
- Ako se upali, obavezno kontaktirajte najbliži ured Avia rent a cara za savjet.
- Što učiniti ako se upali ovo
svjetlo upozorenja?
- Vaš motor je izgubio tlak ulja.
- Može značiti da vam jednostavno nedostaje ulja, ali i da je došlo do ozbiljnijeg kvara i curenja ulja iz motora.
- U svakom slučaju, odmah se zaustavite na sigurnom mjestu, ugasite motor i kontaktirajte najbliži ured Avia rent a cara za daljnje upute.
- Što učiniti ako se upali ovo
svjetlo upozorenja?
- Ukoliko se upali lampica za Ad Blue (na dizel vozilima) možete jednostavno nadopuniti Ad Blue tekućinu na nekoj od lokalnih benzinskih postaja o vašem trošku.
- Ukoliko imate Avia Supreme osiguranje (uključena asistencija) možete spremiti račun i zatražiti povrat novca na kraju najma u jednoj od naših poslovnica. Molimo vas da unaprijed obavijestite poslovnicu.
- Imaju li sva vozila klima uređaj (A/C)?
- Da, sva vozila u našoj floti opremljena su klima uređajem.
- Ako mislite da klima ne radi, provjerite je li gumb za A/C uključen. U nekim vozilima može biti teže pronaći ovu opciju.
- Primjerice, u Fiatu (Panda) gumb za A/C nalazi se na središnjoj konzoli (slika dolje) – pritisnite ga kako biste ga aktivirali. Kada je uključen, svijetlit će narančasta lampica.
- Svaki model i marka automobila imaju različit raspored kontrola, pa se A/C tipka ne nalazi uvijek na istom mjestu.
- Učinkovitost klima uređaja može se razlikovati od vozila do vozila.
- Hibridna vozila (Jeep Avenger, Peugeot 2008, 3008 itd.) često smanjuju snagu klima uređaja u prometnim gužvama kako bi očuvala bateriju. (Ova funkcija nije moguća za isključivanje.)
- Što učiniti ako se isprazni baterija ključa i ne možete otključati automobil?
- Svi ključevi automobila sadrže fizički ključ koji omogućuje ručno otključavanje vozila.
- Ovisno o marki/modelu vozila, fizički ključ se izvlači na različite načine.
- Potražite mali gumb na ključu, pritisnite ga i izvucite fizički ključ. (slika 1)
- Stavite ključ u bravu na vratima automobila i okrenite ga lijevo ili desno kako biste otključali ili zaključali vozilo.
- Za pokretanje automobila, ključ treba postaviti uz NFC simbol, koji se obično nalazi na desnoj strani ispod volana (u nekim vozilima može biti u držaču za čaše), a zatim pokrenuti vozilo na uobičajen način. (slika 2)
- Što učiniti nakon prometne nesreće ili ako ste oštetili vozilo?
- Odmah obavijestite najbliži ured Avia rent a cara.
- Pozovite policiju i zatražite policijski zapisnik.
- Fotografirajte mjesto nesreće i oštećenja na vozilu te pošaljite slike u najbliži ured Avia rent a cara.
- Imaju li sva vozila rezervni kotač ili komplet za popravak gume?
- Da, sva vozila imaju ili rezervni kotač ili komplet za popravak gume.
- Oprema se nalazi u prtljažniku vozila (u ležištu za rezervni kotač).
- Ako planirate koristiti rezervni kotač ili komplet za popravak, molimo vas da o tome obavijestite najbliži ured Avia rent a cara.